Γενική Περιγραφή: Ο απόφοιτος της ειδικότητας ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ: Άτομα με Προβλήματα Όρασης - Χειριστές Τηλεφωνικού Κέντρου έχει όλες τις γνώσεις και δεξιότητες που τον καθιστούν ικανό να παρέχει κάθε είδους πληροφορία και εξυπηρέτηση στους πελάτες μιας εταιρείας ή ενός οργανισμού (δημόσιου ή ιδιωτικού), ως χειριστής του τηλεφωνικού κέντρου, σε σύντομο χρόνο και με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε εξειδικευμένο λογισμικό CRM. Εξάλλου, ο ειδικός αυτός, αποτελώντας την πρώτη (όταν πρόκειται για νέους πελάτες) και μοναδική επαφή του πελάτη με την επιχείρηση, καθορίζει τη δημόσια εικόνα της επιχείρησης και συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ικανοποίηση του πελάτη. Επιπλέον, αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει: πωλήσεις μέσω τηλεφώνου, διαφήμιση μέσω τηλεφώνου, τηλεφωνικές εισπράξεις και έρευνες για τη μέτρηση ικανοποίησης των πελατών μέσω πολλαπλών τηλεπικοινωνιακών διαύλων (τηλέφωνο, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σύντομα μηνύματα-SMS).
Αναλυτικότερα οι αρμοδιότητες του αποφοίτου της ειδικότητας ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ: Άτομα με Προβλήματα Όρασης - Χειριστές Τηλεφωνικού Κέντρου είναι οι εξής:
Απαιτούμενη Εκπαίδευση: Το απολυτήριο λυκείου είναι το ελάχιστο απαραίτητο προσόν για την κατάληψη μιας διοικητικής θέσης.
Απαιτούμενες Δεξιότητες: Ο Ειδικός Εξυπηρέτησης Πελατών - Χειριστής Τηλεφωνικού Κέντρου, ιδιαίτερα όταν συναλλάσσεται με τον κόσμο, χρειάζεται να διαθέτει:
Επαγγελματικές Προοπτικές: Στην αγορά εργασίας υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση ατόμων που μπορούν να στελεχώσουν θέσεις Τηλεφωνικού Κέντρου.
Εργασιακές Συνθήκες και Περιβάλλον: Ο εργαζόμενος στην ειδικότητα αυτή εργάζεται κυρίως ατομικά αλλά και σε συνεργασία με άλλους συναδέλφους του, όταν είναι απαραίτητο. Ανάλογα με το τμήμα όπου εργάζεται, έρχεται σε μεγαλύτερη ή μικρότερη επαφή με το κοινό. Σε ώρες και ημέρες αιχμής εργάζεται κάτω από συνθήκες πίεσης και άγχους, προκειμένου να διεκπεραιώσει κατά το δυνατό συντομότερα τις εργασίες του.