Σχέδιο για ριζικές αλλαγές στη δομή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εξετάζεται από την Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία και το Υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με συνέντευξη του προέδρου της Επιτροπής στην εφημερίδα «Αυγή», εξετάζεται η περίπτωση να υπάρξουν τέσσερα χρόνια φοίτησης στο Γυμνάσιο και δύο στο Λύκειο. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λιάκος, «θα μπορούσε να βελτιωθεί το Λύκειο μέσα από το σύστημα 4 χρόνια Γυμνάσιο + 2 Λύκειο ώστε να παραγάγει ένα αξιόπιστο δίπλωμα. Το σχήμα 4+2 μπορεί να εξασφαλίσει έναν κορμό εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο ενώ το Λύκειο στο σχήμα αυτό θα γίνει περισσότερο ερευνητικό με δυνατότητες επιλογών ομάδων μαθημάτων. Ταυτόχρονα χρειαζόμαστε ένα αξιόπιστο επαγγελματικό διετές Λύκειο με δυνατότητες εκπαίδευσης και στους τόπους εργασίας».
Ως προς εξεταστικό, ο κ. Λιάκος είπε: «Επειδή το σύστημα των εξετάσεων παρά το διαστροφικό του χαρακτήρα, χαίρει εκτίμησης ως αντικείμενο και αμερόληπτο σε πρώτο στάδιο δεν χρειάζεται να ανατραπεί».
Σχετικά με το ενδεχόμενο να υπάρξει ελεύθερη πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, υπό προϋποθέσεις, ο κ. Λιάκος ανέφερε ότι υπάρχει μια σκέψη αυτό να συμβεί στα τμήματα εκείνα όπου οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι από τις προσφερόμενες θέσεις. Σε αυτή την περίπτωση, θα αρκεί το αναμορφωμένο απολυτήριο Λυκείου.
Επίσης, ο υπουργός Παιδείας, δήλωσε ότι ορισμένες ειδικότητες ΙΕΚ θα μπορούσαν ενδεχομένως να αποτελέσουν τμήμα της λυκειακής εκπαίδευσης.