Πάνω από 200 E-Learning Προγράμματα

Ανατροπές στην Παιδεία

Περιγραφική αξιολόγηση αντί βαθμολογικής κλίμακας στους μαθητές, αλλαγές –σύντομα– στα σχολικά εγχειρίδια, μείωση της ύλης και ψηφιακό κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθεια για έξι γλώσσες, ανάμεσά τους τα τουρκικά, είναι μερικές από τις αλλαγές που ανακοίνωσε ότι θα έρθουν σύντομα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή.

 

  1. Βαθμολόγηση: Με περιγραφική αξιολόγησης στοχεύει το υπουργείο να διαφοροποιήσει την κλίμακα βαθμολόγησης που ίσχυε μέχρι τώρα στα σχολεία. Αν και ο κ. Φίλης δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, στόχος του υπουργείου, σύμφωνα με πληροφορίες είναι να υπάρξει μια ισορροπία μεταξύ του βαθμού και της περιγραφής των χαρακτηριστικών των μαθητών, ώστε να μην περιορίζεται η αξιολόγηση των παιδιών μόνο βαθμολογικά.

  2. Μείωση ύλης: Σε μείωση της ύλης σε ορισμένα μαθήματα θα προχωρήσει σύντομα η ηγεσία του υπουργείο Παιδείας, ενώ στα σκαριά είναι και η αντικατάσταση κάποιων σχολικών εγχειριδίων, καθώς και περιορισμός στο αναλυτικό πρόγραμμα των σχολείων.

  3. Ειδική αγωγή: Ένταξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και με ελαφριές μορφές αυτισμού στο Γενικό Σχολείο. Η ηγεσία έκανε ήδη την αρχή με τις νομοθετικές αλλαγές που προώθησε για τα τμήματα ένταξης, ενώ στόχος της είναι η παρακολούθηση των μαθητών της ειδικής αγωγής με τη στήριξη του αρμόδιου δασκάλου εντός του Γενικού Σχολείου και διατήρηση του Ειδικού Σχολείου για τις βαριές περιπτώσεις.

  4. Κρατικά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας: Από φέτος θα καθιερωθεί, σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Φίλη, το κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και με ψηφιακό τρόπο. Μέχρι στιγμής έχει προγραμματιστεί το πρόγραμμα για τέσσερεις γλώσσες, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά, ενώ προετοιμάζεται και για δύο άλλες γλώσσες, τα ιταλικά και τούρκικά. «Τα τουρκικά επειδή είναι μια γλώσσα που ανοίγει προς τον κόσμο της Ανατολής, τα αραβικά, αλλά είναι και η μεγαλύτερη γειτονική χώρα της Ελλάδας. Άρα, χρειαζόμαστε όπου υπάρχει έφεση, μέθοδος και πρωτοβουλία Ελλήνων να μάθουν ή τουρκικά να πιστοποιείται κρατικά», σχολίασε ο κ. Φίλης.

Χορηγίες στα σχολεία;

Κατά τη συνέχιση του διαλόγου στη Βουλή με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων από την Ε.Ε., ο πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για τον Εθνικό Διάλογο κ. Κώστας Γαβρόγλου σημειώνει στον «Ε.Τ.» ότι μια από τις προτάσεις που ξεχώρισε είναι αυτή της Γαλλίας για ενεργή συμμετοχή γονέων στο σχολικό γίγνεσθαι. «Στο σχολείο του 2016 δεν μπορεί όλα να περνάνε από το υπουργείο Παιδείας. Θα πρέπει να δοθεί ελευθερία στους συλλόγους διδασκόντων, στη διεύθυνση αλλά και στους γονείς να παίρνουν κάποιες αποφάσεις. Για παράδειγμα, η χρηματοδότηση ενός σχολείου για εργασίες υποδομών από μια ιδιωτική εταιρία, θα μπορούσε να είναι μια απόφαση που θα ήταν – ίσως – καλύτερο να ληφθεί από το ίδιο το σχολείο», δήλωσε σχετικά.

 

 

Πηγή: Ελπίδα Οικονομίδη, εφημ. «Ελεύθερος Τύπος»

 

Προγράμματα e-Learning

Uoa Gifts shop